lördag 31 maj 2008

5 timmar och 14 minuter till start

Okej. Nu är jag allt annat än lugn, fjärilar i magen och känslorna utanpå kroppen. Marathonspöket viskar lite, men det känns hoppfullt. Jag är laddad och förväntansfull, samtidigt som jag är rädd och oroad över värmen. Men det ska gå, på något sätt!

Här är dagens förmodade outfit, under förutsättning att det blir 23-24+ och molnigt. Blir det sol så byter jag till ett gult linne eller en knallcerise tröja och möjligen keps.

Till alla andra löpare därute: LYCKA TILL!! Och till er som följt mig via bloggen: TACK för supporten! Ni är underbara :-)

17 kommentarer:

Felicitas sa...

Det kommer att bli en tuff fight, men DU vinner den!!! Jag tror på dig!!

LYCKA TILL!!!

Puma sa...

5 timmar kvar nu!!! ...och jag har skittrist. detta är som att vänta på jultomten!

Anonym sa...

Tack själv för allt stöd! Vi ses snart!

Löpning & Livet sa...

Lycka till nu!! Du kommer klara det trots värmen!

Helena sa...

Heja duracellKarin, det här grejar du! Nemas problemas!!! Kram!!

MarathonMia sa...

Tjohoo! :-) Big smilie till dig.

Linn sa...

STORT LYCKA TILL NU KARIN!!!!
Du kommer att fixa detta galant, om några timmar är allt över och du får istället dricka välkyld skumpa!!!!
HEJA HEJA HEJA HEJA!!!

Anonym sa...

3.30.35 - jag är grymt imponerad av dig! Fan vad starkt! Grattis!!

Cizzi sa...

Jäklar vilken bra tid du fick!! =) Stort grattis!!

Anonym sa...

Stort grattis! Du såg vansinnigt fräsch ut så jag är inte förvånad över sluttiden. Topp 100 bland tjejerna är riktigt bra. Wow!

Anonym sa...

91:a, HÄRLIGT JOBBAT i värmen! Jag gick över västerbron när 5:30-farthållarna hade passerat, folk var verkligen möra där på slutet i leden!

Anonym sa...

Oj oj oj oj !!!! Fenomenalt!
(negativ split dessutom)

Magda Gad sa...

Visste det. Du hade det i dig. Du är grym! GRATTIS!!! :D

Felicitas sa...

FY FAN VAD GRYM DU ÄR TJEJEN!!! Jag är så jäkla imponerad!!!! :D

GRATTIS till en STRÅLANDE prestation (och jag vet att du grämer dig, men vad fan är 35 sekunder när man springer ett marathon i 25-30 graders värme?!!!)!!!!

Så jäkla bra är du!!!

Karin sa...

Ojojoj, här ramlar kommentarerna in när man själv är iväg och springer... TACK hörrni!
Jane: Tack, du fick rätt!
Puma: Du fick en liten kommentar på din blogg. Håller med dig.
Berglund: Det var jätteskoj att träffas IRL, hoppas att det inte var sista gången.
Andréa: Tack, du fick så rätt!
Helena: Tack för supporten! Igår var jag Duracell-Karin BIG TIME! :-)
Mia: Detsamma till dig, girrrl!
Linn: Tack! Skumpan smakade underbart, det kändes sååå lyxigt att skåla i skumpan i värmen
Medeldist: Tack! Och kul att träffas :-)
Cizzi: Välkommen hit & tack så jättemycket!
Mackan: Jag kände mig rätt sliten faktiskt, men vad kul att det inte syndes allför mycket. Tack för supporten, igen!
Funrun: Jag kan inte fatta det själv... Lilla jag, 91:a dam i mål. Oj. Och tack!
Jumper: Tack så jättemycket! Har du gett upp marathon? Hoppas inte det!
Magda: Tack! Du hade helt rätt och jag är så glad för det :-)
Jane: Tack =) Jag är så himla glad och sekundrarna spelar ingen roll alls. Jag är bara förvånad över att jag grejade det, det trodde jag aldrig! =)

Anonym sa...

Fantastisk prestation! Grym bild :-)

Karin sa...

Tack, n'batha! :-)