lördag 8 mars 2008

Lördag med gäster

Idag väntas det gäster från Linköping, så det blev en morgonjogg före frukost på 6,5 km i fint 5:05-tempo. Dock mycket trötta ben efter gårdagen... Tyvärr vet jag att det kommer att börja krypa i mig imorgon fm, men har man gäster så har man och då får träningen vänta (iallafall någon gång då och då) ;-)

Efter frukost och dusch har jag tillbringat förmiddagen med att laga mat. Älskar att laga mat om det är fler än jag som ska äta, att bara laga till mig själv är däremot tvärtråkigt :-P Om jag får säga det själv så är jag rätt bra på att laga mat, det hoppas jag att mina gäster tycker också :-)Således har jag bakat bröd, gjort müsli och stått och hackat en massa saker inför lunch och middag. Nu väntar jag bara på gästerna och i lägenheten doftar det ljuvligt av fransk fisksoppa med mycket vitlök, vin och saffran...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mums! Nu blev jag hungrig!

Karin sa...

:-)

Katarina M-I sa...

F.A.N jag har ont i halsen igen... Kan man beställa lite av din fisksoppa med mycket vitlök?? Jag KAN inte bli sjuk igen nu när det går så bra. Blä.

Karin sa...

Fisksoppan är tyvärr slut... Men jag skickar "krya-på-dig"-hälsningar via cyberrymden! Bort, alla otäcka virusar, fly!