tisdag 1 april 2008

Summering & planering

Okej, premiärmilens tid har hyfsats till lite: 48:49. Men ändå. Största förlusten i mars, usch!!!
Annars blev mars en makalöst bra löparmånad; 242.36 km och 1238 minuters träning. Trots sjukdom. Jag dristar mig till att säga att jag är nöjd :-) Och bättre upp ska det bli i april! Undrar om jag kommer över 250 km? Kanske till och med närmar mig 300 km? Det vore coolt...
Nåja, ny månad och nya tag! Vilovecka säger Sz-schemat. Jag tänker trilskas lite och "springa ikapp" några förlorade pass. Jag vilade så det räckte till och blev över förra veckan!
Måndag: Morgonpass med pappa. 6 km, snabbdistans
Tisdag: Backpass & löpskolning (?) med IF Linnéa (ja, jag är nervös!)
Onsdag: Dubbla pass; 6-7 km lättdistans före frukost och 10-12 km medeldistans (snabbdistans? fartlek?) på em. Eventuellt backpass istället om det inte blir backpass idag.
Torsdag: PH-pass med Karin, 7,4 km
Fredag: Vila
Lördag: Vila (ev benstyrka)
Söndag: Långpass 27 km (efter jobbet)
Det blir nog bra, tror jag :-)

3 kommentarer:

MarathonMia sa...

Tusen-enmiljard tack för att du lånade mig pengar så jag kom hem, var helt slut i benen.

Träningsupplägget: Det blir toppenbra! Berätta gärna hur det känns med två löparpass på en dag - är också sugen på att testa vid tillfälle.

Anonym sa...

Men nu väntar vi ju på Linnéa-rapporten...

Karin sa...

Mia: Skönt att höra! Det var ju självklart att göra det!! :)

Masse: Varsågod...