måndag 3 mars 2008

Vilodag

Idag hade jag gjort mycket för att få ligga kvar i sängen och ta sovmorgon... Det kändes i kroppen att det var TSM-träning OCH arbetspass igår när klockan ringde 04.40. Men, men, idag har det ju varit vilodag och det har känts jätteskönt, kroppen är sliten! Blev inte direkt bättre av att jag snurrade runt mellan salarna i princip non-stop idag. Får väl se det som bonusmotion :-)
Utnyttjade personalförmånen och fick en halvtimmes massage efter jobbet, sååå skönt! Hade kunnat lega kvar på massagebänken hur länge som helst, men det fick jag inte... Lite kämpigt att släpa sig upp och åka hem var det faktiskt, men det var skönt att komma hem. Har tillbringat kvällen med att inte göra någonting alls, länge sedan jag hade en lugn och skön kväll utan en massa "måste-göra"-saker. Kan dock erkänna att det kryper lite i löparbenen ändå, imorgon väntar backträning. Can't wait! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli riktigt kul med ett litet backpass... Det var länge sen sist... Högdalstoppen ska besegras!

Karin sa...

Härligt!
Jag funderar fortfarande på lämplig backe. Hammarbybacken ser så brant ut... Jag tror det blir backen från Söder Mälarstrand upp mot Högalid. Den är seg :-)