tisdag 4 mars 2008

Veckoplanering

Veckans kommande träning blir ett litet avsteg från schemat. Idag har det varit backpass nästan enligt schemat... Imorgon har jag fått det hedersvärda uppdraget att agera "hare" åt Karin, så då springer jag först hem till henne, ca 8 km, och sen blir det ett pass kring 5:30-fart i 8-10 km. Förlängt distanspass för mig alltså, i lugn fart. På fredag blir det nog intervaller på Kristingebergs IP, Karins fredagsnöje och en utmaning till mig. Helgen är oviss, hade sett fram emot fartlek med TSM, men får förmodligen besök och nattgäster. Det blir antingen "pass-före-frukost" på lördag och vila söndag, eller vila lördag och TSM-träning på söndag. Om det blir TSM-träning på söndag blir det garanterat lugna intervaller på fredag, det är ju vilovecka! I annat fall blir det nog lite hårdare intervaller, men inte riktigt så hårda som i lördags. Vilovecka, som sagt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du tycker att rubriken säger allt eller?

Anonym sa...

Vi vill veta mer! :)

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karin sa...

Jag klantade mig lite... Det blev "gör om-gör rätt" så nu finns allt där ;-)

Karin sa...

Ser fram emot passet imorgon! Med både spänning och fasa...;)
Tack för att du ställer upp!

Karin sa...

Du har inget att fasa för, vännen! Det ska bli jättekul med en träningskompis:-)