lördag 12 april 2008

Helg...

Min frånvaro på bloggen beror på att min lillasyster är på visit. Hinner inte med att blogga särskilt mycket då, mest fnissa och få kramp i skrattmusklerna :-) Fast 13 km promenad runt Södermalm har vi iallafall hunnit med...
Återkommer dock senare ikväll, efter mitt PH-pass med Karin. Och så har jag ett litet dilemma (bland alla andra...); min syster ska inte längre springa Göteborgsvarvet. Tanken var att vi skulle åka ner och springa ihop. Ska jag hoppa av och springa Kungsholmen Runt istället? Eller ska jag åka ner och springa själv? What to do...?
Hoppas ni har en skön helg :-)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska springa Kungsholmen Runt.......också :-D.

Jag var för sent ute med att anmäla mig till G-borgsvarvet men jag ska åka ner och heja på er som ska springa.

Ha en fortsatt trevlig dag tillsammans med din syster så ses vi i morgon.

Karin sa...

Vadå själv? Jag ska ju också springa Gbg-varvet, vi gör det ihop! =)
Ses ikväll! Snart!

MarathonMia sa...

Såklart du ska springa båda - se det som träning om inte annat!

Anonym sa...

OM det ena måste utesluta det andra så tycker jag att Kungsholmen drar största lasset... Får man tillbaka pengarna i GBG?

Anonym sa...

Klart du ska springa Göteborgsvarvet, jag ska ju göra det :) Eller springa Göteborgsvarvet är väl och ta i, jag ska TRÄNA Göteborgsvarvet :D

Anonym sa...

Bra Henke!!! Rätt inställning...

Katarina M-I sa...

Jag vill också springa en lördagkväll:) Men jag har inga "skadade" kompisar kvar... Bu:(

Karin sa...

Hahaha, tack hörni! Det ena måste ju inte utesluta det andra... Jag hade också tänkt att "träna" Göteborgsvarvet. Och faktum är att jag nog tar och gör både och... ska fundera på saken iallafall =)

MarathonMia sa...

Både och...både och...både och... snälla?

MarathonMia sa...

Förresten: Nästa gång hakar jag på dig och Karin - jag ligger efter och behöver en Hare/kanin :-) Nu är Nike snabbare än jag...och jag blir så imponerad och inspirerad av era pass!

Benet sa...

Klart du ska köra ett långpass i Götet. Det kommer ju att vara rena söndags promenaden för dig (även om det skall springas på en lördag..)
Synes i Götet? :)

Karin sa...

Mia: Ja, det blir nog både och :-) Jag håller gärna farten åt dig med vid tillfälle. Men SÅ snabb är jag som sagt inte!
Benet: Promenad vet jag inte... men ett lagom träningspass tror jag. Vi ses i Götet!