tisdag 14 april 2009

Going south...

Imorgon bär det av till Skåne och Smygehuk för träningsläger med de underbara Linnéaiterna. Det kommer att bli backpass vid Ale Stenar, långpass i det skånska landskapet, intervallpass och såklart härligt umgänge med löparvännerna. Väskan är opackad, kläderna fortfarande fuktiga efter senaste tvätten och jag har ingen aning om vart jag la mina nya DS Trainer... Dessutom sitter jag på jobbet ikväll och ska upp och jobba tidigt imorgon bitti. Det lär bli en kort natt, men vad gör väl det när solen skiner, våren frodas och det ligger underbara dagar framför en? :-)

Uppdaterar när jag hinner, folks!

8 kommentarer:

Oliver Sture sa...

Ha ett givande och helt fantastiskt träningsläger och hälsa Kurt Wallander om du möter honom;-)

Elin sa...

Hoppas det blir ett bra träningsläger :-)

Anna sa...

Välkomna till underbara Skåne! Ni kommer få fantastiksa löpardagar här nere, speciellt om ni ska till Smygehuk. Och sova kan man ju göra någon annan gång:)

Dunceor sa...

Jag satsar antagligen på halvmara i Malmö istället. Men jag ska varna morsan (hon bor i Smygehamn, samhället precis vid Smygehuk) att det kommer vara massa galningar på vägarna.

Snorkkis sa...

Kul det låter med Linnea träningsläger! Joinade precis klubben, så kanske jag hänger med nästa gång :) . Hoppas det blir lyckat!

Jens sa...

Di sitter väl inte och bloggar på arbetstid, tänk på att i så fall är det mina skattepengar :-)))
Fiskrökeriet i kåseberga, ligger precis nedanför alestenar är ett utmärkt ställe att lösa proteinbehoven på. hoppas du får ett bra läger.

Anonym sa...

Låter bara för härligt! Njut och kut´ föär fullt!

askan sa...

Välkomna ner! Kör så det ryker :)