måndag 6 april 2009

23/4

Jo. Då är det dags för mig att gå en match mot mjölksyran. Jag är sjukt nyfiken på hur det kommer att kännas och vad resultatet kommer att bli. Hur snabb är jag? Hur snabb kan jag bli? Spännande! Kan knappt vänta tills dess... fast jag har ett och annat mjölksyreosande pass att avverka innan dess. Och mangling hos Rubin. Och inte minst... ett träningsläger med Söderhjältarna i Skåneland! :-)
April kommer att bli en spännande månad och jag är säker på att en och annan överraskning kommer att dyka upp längs vägen också ;-) Mot framtiden!

6 kommentarer:

gullfot sa...

Åhhh, spännande!!

Dunceor sa...

Jag blev även sugen på göra liknande här nere. Vore intressant att få lite mer exakta siffror.

MarathonMia sa...

Åh! Jag älskar överraskningar! :)

Catti sa...

Ikväll kändes det som om framtiden bara gick runt runt runt runt runt runt tills du lotsade oss uppför trappan och ut ur Rålis och vidare mot morgondagen.

Ska bli spännande och se vilka överraskningar den bjuder på ;-)

jumper sa...

Spännande... naturligtvis, men är det inte lite läskigt också? Tänk om dom säger att du har kapacitet att som bäst springa maraton på 3:25 om du tränar riktigt riktigt bra. Fast då har du å andra sidan något att motbevisa, vilket du för övrigt redan gjort...

Karin sa...

Fredrika: Visst är det, håll i hatten!
Dunceor: Jag lovar, det kommer siffror så fort jag har dom!
Mia: Jag med! Undrar vad som händer härnäst ;-)
Catti: Hahaha, ja, det var mycket runt i Rålis igår... Nu får vi se vad som händer och sker *host*
Jumper: Nu blir jag lite rädd. Precis så har tankarna gått hos mig, exakt det du beskriver... Scary ;)