lördag 9 februari 2008

Mental inställning


Tron kan försätta berg heter det ju, och jag tror att det stämmer rätt väl. Igår bestämde jag mig ju för att ha en bra helg och hittills har den varit kanonbra!
Enligt träningsschemat var det "lätt" träning idag, men jag hade ett otroligt behov av att få gå på gymmet så det fick bli ett avsteg från programmet, igen. Nåja, det var jätteskönt! Jag behöver nog få ur mig lite aggressioner genom att lyfta skrot så det svartnar för ögonen ibland. Hoppas det inte straffar sig på morgondagens långpass bara (men då får jag skylla mig själv!). Tänkte dock köra med mental träning och tänka mig snabb, stark och lätt så borde det gå bättre... Om inte annat så borde sällskapet få mig att lyfta :-)
Well, efter träningen så lyckades jag både få en bra mobil och en snygg klippning (vilket ses här ovan, eller hur?!) utan någon som helst ansträngning och nu är jag tillbaka i mobiletern igen :-) Tror faktiskt att jag hade flyt just för att jag bestämt mig för att inte reta upp mig mer. Och om man tror att det ska gå så brukar det ju göra det!
Nu väntar en härlig middag hos Magnus, Ahn-Za och Ebba-bus, sen en skön natts sömn och ett underbart långpass med fartökning med TSM imorgon. Mental inställning var ordet, sa Bull!

Inga kommentarer: