lördag 28 mars 2009

Laddad!

Okej, om 12 timmar har starten gått. Ingen återvändo... Jag är laddad, nervös, förväntansfull och prestationsinriktad. Skorna står i hallen och väntar, kläderna ligger framme och de senaste dagarnas löpvila gör att det rycker i musklerna av rastlöshet. Hur morgondagens lopp blir har jag ingen aning om, det får dagsformen utvisa. Jag vet bara att jag är laddad och kommer att åka dit och göra det bästa jag förmår. Och jag är sjukt revanschsugen... ;-)
Premiärmilen - HERE I COME!!!

5 kommentarer:

gullfot sa...

Lycka till världens bästa Duracell!! KRAM!

Elin sa...

Lycka till :)

Trail.st sa...

Lycka till.
Skall själv vara med men jag är inte särskilt laddad. Blir ju inte det när man har en liten som skrikit halva natten känns det som, plus ett sprucket revben.
Suverän uppladdning va? ;-)

Skall försöka ta mig runt är min målsättning just nu..

MarathonMia sa...

Det kommer att gå hur bra som helst! Du kommer sopa banan - resultatlistorna kommer att få göra kullerbyttor när du passerar mållinjen!

Du är bäst - glöm inte det!

ordver: Chingebe - du har väl kört dina "chins" så du springer som "geb(r)e"selasse?

Snorkkis sa...

Lycka till! Ser fram emot berättelse om loppet sen!