tisdag 18 november 2008

Jag, en tävlingsmänniska?!

Tävlingsmänniska?!?!
Av en ren slump fick jag syn på ett test som hette "Vilken löpartyp är du?". Naturligtvis var jag tvungen att testa, även om jag är starkt skeptisk till allt vad sådana tester heter. Resultatet:

"Ditt resultat är Komma-först-typen. Du är en utpräglad tävlingsmänniska som alltid vill vinna. När det gäller att springa är du ute i alla väder. Du är bra på att prestera, testa gränser och motivera dig själv". Skulle det där vara jag?! Nu förstår jag inte vad dom menar... ;-) Skrämmande hur rätt det blev den här gången. Om någon annan är intresserad av att göra testet så hittar man det här.

15 kommentarer:

Masse sa...

Jag är också komma-först-typen... Oväntat? Nja!

Karin sa...

Nej, egentligen inte :-) Målmedvetenhet kommer man långt med...

Magda Gad sa...

krävs nog en viss tävlingsinstinkt för att springa 10 marathon ;-)

snygga strumpor förresten :-)

Anonym sa...

Bilden!
Kunde inte låta bli att fokusera på "kvinnan" på din högra sida, med tights och handskar. Vad fasen har h*n mellan benen?
Springer h*n i rätt klass eller är en fuskare avslöjad?

Karin sa...

Magda: Hm... Visst är det så? ;) Och tack!
Anonym: Hahahahaha, jag vet faktiskt inte. Det ser misstänkt ut faktiskt, might be a she-male?

MarathonMia sa...

No further comments. Inte förrän jag kört testet...

Anonym sa...

Jag vill "komma ut". Ur garderoben? (som "kvinnan" på bilden.):-D

Anonym sa...

Jag blev också komma-först-typen. Fast vet inte om jag prioriterar att komma först, jag är mer "bli-så-bra jag-kan"-typen. Sen om man vinner eller kommer 4:a spelar ingen större roll, det är mot mig själv jag tävlar först och främst.

Karin sa...

Bureborn: :-D H*n är nog också en "komma-ut"-typ. Av helt annat slag än du, dock ;)
Medeldist: Jag är precis som du; "komma först" är väl snarare "prestera bättre" för min del. Skulle jag börja tävla mot andra skulle jag inte tycka det var kul...

Anonym sa...

Jag blev faktiskt också komma-först-typen, vilket möjligen säger något om testets otllförlitlighet.

Något "supess" (verifieringen) är jag verkligen inte heller.

Karin sa...

Det är precis därför jag är skeptisk till sådana här tester. Men just denna gång blev det mig personifierat, tycker att det var lite kul. "Blago", vad nu det kan vara.

Helena sa...

Hihi, du ÄR en tävlingsmänniska! För tusan, Lilla My kommer ju fram under nästan varenda pass:) Och kom igen, efter 10 marathon borde det ju vara så eller hur? :D

Karin sa...

Hahaha, det har du rätt i, Helena! Jag ska nog skriva ett blogginlägg om "Mitt liv med Lilla My" ;)

Anonym sa...

Kul test. Det måste jag göra=)

Karin sa...

Hej Lova och välkommen! Ja, testa på, det är alltid kul :-)