fredag 15 maj 2009

Tävlingsnerver. 15 dagar kvar

Nu jäklar! Tävlingsmänniskan inom mig har vaknat... Inte inför SM men imorgon är det dags för Göteborgsvarvet och jag känner mig märkligt lugn, bara tävlingssugen. Återstår att se hur det känns imorgon bitti när jag möter upp Linnéagänget på Centralen för att ta tåget till Götet... ;-)

Kusin J har hämtat sig från sammandrabbningen i N.Y och ringde förut idag för att "peppa" mig lite (eller snarare stressa upp mig). Av någon outgrundlig anledning får han starta i startgrupp 1B (jaja, han kanske var snabbare än mig på halvmaran för två år sen då...) och själv startar jag 5 min efter honom i startgrupp 2... Jag är sjukt sugen på att komma ikapp och förbi honom, men misstänker att det blir svårt. 5 min och en revanchsugen kusin är inte att leka med!

Kaninöronen är nedpackade, tågbiljetten utskriven och startbeviset finns med. Håller tummarna för att formen är med mig, att skorna är snabba och att vädret blir strålande. 4165 är redo, är ni med?! :-D

8 kommentarer:

Elin sa...

Ett stort lycka till imorgon på Göteborgsvarvet.

Magdalena sa...

Lycka till! Är du hare imorgon?

Karin sa...

Elin: Tack vännen!
Magdalena: Tack, det värmer! Hare? Bara åt mig själv... fast iförd kaninöron, you bet! :-)

Katarina M-I sa...

Ahhhh... Kaninöronen!
Då kan jag kanske hitta dig i vimlet i fålla 2:)

Go hard!

Kram Katta

Stina sa...

Det kommer att gå hur bra som helst! :D Heja heja!

Stina sa...

...och det gick ju finfint hörredu! :D Ska bli såååå kul att få heja på dig live om 2 veckor!

Ellinor sa...

Kommer du springa SM-klass på maran?

Karin sa...

Ellinor: Nej, nej! Jag är inte i den divisionen! Än ;-)