fredag 29 maj 2009

Sassa brassa mandelmassa! 28 timmar och 15 min till start

K175 försöker vara cool...

Så var man där igen... Nervös, förväntansfull, laddad, orolig och nyfiken. Väskan är snart färdigpackad. Återstår att se om man får någon biljett i år eller inte (nej, startbeviset har fortfarande inte kommit...). Tiden rusar iväg och imorgon är det dags för start. Jag vet inte om jag vill vara med längre... ;-)
Idag ska jag iallafall boosta energi på bästa sätt; Mia kommer strax hit och sen blir det en heldag med henne, sötaste Linnéa, världens bästa Stina, sushi, glassätande och nummerlappshämtande. Det kan bara bli succé!

Bilden ovan är för övrigt lånad från Mia, som tog en massa härliga bilder i onsdags på Vårruset :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå försöker - du är hur cool som helst, trots små marafjärilar. Lycka till på lördag - om ifall jag inte lyckas lokalisera dig i vimlet. Med tanke på uniformen borde det iofs lyckas. :-)

jumper och Tildo sa...

Lycka till!