söndag 18 maj 2008

Söndagsvila

Lugn dag idag, träningsmässigt sett. Jag har vilat, men var uppe tidigt för att få en biljett till dagens TSM-föreläsning(jag var iallafall fortfarande hög på endorfiner och jättepigg). Blev riktigt sugen på att springa när jag såg alla pigga löpare. Mötte upp Niklas och Masse och fick gratulationer och lite förmaningar ;-D Kändes trist att inte hänga med dom idag, men nej. VILA! Masse imponerade idag genom att springa i tisha och shorts OCH lyckas få startnummer 1. I fem plusgrader och regn...
Vilken viking!
TSM-föreläsningen var för övrigt rätt trevlig, men med lite väl mycket fokus på elitlöpning. Hur många TSM:are ska springa på 2:35 liksom?
Efter föreläsningen blev det kaffe och en massa prat hemma hos Niklas och ännu mer prat blev det när hans familj kom hem :-) Skön eftermiddag, helt enkelt.

Nu börjar sista fasen av träningen; bibehålla och fokusera. 13 dagar kvar. Håll i hatten! Jag blev för övrigt 310:e kvinna i mål igår. Nöjd? Så in i bomben!

6 kommentarer:

Masse sa...

Tack! Jag säger ju att jag är spolformad... :-)

Karin sa...

Äh, det är du inte alls! Men du är en viking! *brrr, kaaaallt*

Dunceor sa...

Oerhört vacker bild på Masse =)

Karin sa...

Visst är det! Han är en tuffing, beware :-)

Masse sa...

jajamensan, en riktig spolformad tuffing med valrossmusche...

Karin sa...

Jag tycker faktiskt inte att du är spolformad. Så det så! ;-)